wyszukiwanie zaawansowane
» Zwrot i Reklamacje

Zwrot i Reklamacje

Zwrot towaru w 14 dni

Zasady zwrotu towaru bez podania przyczyny określone są w ustawie z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny.

Jak zwrócić towar?

Odeśli towar na adres: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Ren-Wit 89-310 Łobżenica Rataje 9 wraz z odstąpieniem od umowy sprzedaży. pobierz formularz zwrotu

Czy każdy towar mogę zwrócić?

Nie ma możliwości odstąpienia od umowy w przypadku:

  • Zamówień dotyczących nagrań audialnych i wizualnych oraz zapisanych na informatycznych nośnikach danych po usunięciu przez konsumenta ich oryginalnego opakowania
  • świadczeń o właściwościach określonych przez konsumenta w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą
  • świadczeń, które z uwagi na ich charakter nie mogą zostać zwrócone lub których przedmiot ulega szybkiemu zepsuciu
  • Towarów zamawianych na specjalne zamówienia a sprzedawca nie posiada tych towarów w stałej ofercie ( informacja taka jest zawarta przy takim produkcie - Towar na zamówienie, brak zwrotu ).

Stan zwracanego towaru

Zgodnie z ustawą: „towar powinien zostać zwrócony w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu”.

Prosimy nie odsyłać towarów uszkodzonych czy niesprawnych, muszą one być zgłoszone do działu reklamacji na podstawie gwarancji lub z tytułu niezgodności towaru z umową, w tym celu wyślij wiadomość na adres: reklamacje@renwit.pl

Podsumowanie:

  • Prawo zwrotu towaru bez podawania przyczyny przysługuje tylko konsumentom
  • Towar można zwrócić w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty odbioru towaru
  • Jeżeli okres 14 dni kończy się w weekend lub święto, termin przechodzi na następny  dzialteń pracujący
  • Zwrot towaru do sklepu odbywa się na koszt Klienta
  • Sklep zwraca wartość oraz koszt wysyłki towaru zgodnie z zamówieniem Klienta
  • Rozpakowanie towaru nie powoduje wygaśnięcia prawa do zwrotu towaru
  • Klient otrzyma zwrot pieniędzy najpóźniej w ciągu 14 dni kalendarzowych od zwrotu towaru, z reguły do 3 dni roboczych od daty dostarczenia towaru do sklepu.
  • Przed odesłaniem towaru do sklepu należy dobrze go zabezpieczyć. Przesyłki uszkodzone nie będą przyjmowane.
REKLAMACJE
  • Jeżeli złożyłeś(aś) reklamację w naszym sklepie stacjonarnym to zostaje dla ciebie założone konto w  naszym portalu internetowym dla potrzeb realizacji złożonej reklamacji, masz możliwość kontrolowania stanu zgłoszonej reklamacji oraz kontaktowania się z osobą odpowiedzialną za twoją reklamację. Konto jest dostępne po około 12 godzinach od złożenia reklamacji. Aby mieć wgląd do swojej reklamacji musisz podać pracownikowi sklepu swój adres e-mail i nr. telefonu komórkowego.

Przejdź do strony głównej

Kontakt

  • Ren-Wit
    NIP: 767-133-24-77
  • E-mail:bok@renwit.pl
  • Telefon+48 67 286 07 51
    +48 67 286 11 18
  • Godziny otwarciapn-pt.: 8.00 - 16.00
  • Lobzenica_herb

Dodatkowe opcje przeglądania

Ankieta

Jak oceniasz naszą strone ?.

  • Bardzo fajna
  • Dobra
  • Mogła być lepsza

  • FGZ_2015
  • FGZ_2016
przelewy24przelewy24
Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Oprogramowanie sklepu shopGold.pl