Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

zgłoś reklamacje onLine

Procedura reklamacyjna

wydrukuj


PROCEDURA REKLAMACYJNA





1. Sprzedawca dostarcza produkt wolny od wad.

2. Kupujący może składać Sprzedawcy reklamacje dotyczące zawartej umowy pod adresem: [email protected] lub w formie pisemnej na adres Sprzedawcy.

P.W. Ren-Wit, ul. Plac Zwycięstwa 2, 89-310 Łobżenica.


Poprawnie złożona reklamacja powinna zawierać co najmniej:


  • imię,

  • nazwisko,

  • adres,

  • telefon,

  • adres e-mail Kupującego,

  • datę zawarcia umowy stanowiącej podstawę reklamacji,

  • nr dowodu zakupu.

  • przedmiot reklamacji ze wskazaniem nieprawidłowości

  • okoliczności uzasadniające reklamację.


3. Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji niezwłocznie,

nie później niż w terminie 14dni.

Odpowiedź Sprzedawcy w sprawie reklamacji wysyłana jest na podany przez Klienta adres lub w inny podany przez Klienta sposób.


4. Jeśli podane w reklamacji dane wymagają uzupełnienia, nim Sprzedawca rozpatrzy

reklamację zwróci się do Kupującego o jej uzupełnienie we wskazanym zakresie.

Sprzedawca rozpozna reklamację w terminie 14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej

postaci.


5. W przypadku wątpliwości dotyczącej wysyłki prosimy o kontakt bezpośrednio ze sprzedawcą po numerem +48 672861118, lub na adres [email protected]


Brak aktywnych promocji

Witryna stworzona na platformie